Friday 25 October 2013

Terliur?

Sangat mengasyikkan bila dapat makanan yang manis-manis dan berlemak kan. Tapi ape kan daya, kalau makan selalu, timbul pulak masalah lain. Tapi dek sebab x selalu pun makan (terhad kepada sebulan sekali dengan saiz kecik). Kita pejam mata dan nikmati kesedapan dan keasyikannya. Sakura menghadapi masalah baru, jatuh hati pada Melty Harshey's dan Chessy Layer. Nak buat macam mane, dari mata turun ke hati setelah menikmati kesedapannya. Ditambah pulak buahan segar yang ade dan dinikmati sejuk-sejuk. Memang superb dan menggiurkan. 

So kalau ade sesape yang berada di sekitar Cheras Jaya (Serdang, Putrajaya, Kajang, Bandar Tun Hussein Onn, Seri Kembangan dan lain-lain) yang nak turut serta menikmati kesedapan Melty Hershey's dan Cheesy Layer atau ade yang berkenan utk dijadikan juadah masa majlis keraian. Boleh call pemilik dan penjualnya, Ieka (012-2857374). Boleh set nak amik kat mana.

Ieka nie ade jual pavlova mini dan biskut pelangi. Tapi Sakura belum rasa lagi pavlova sebab serik pernah terkena pavlova yang sangat manis. Since ade kawan yang dah cuba pavlova Ieka nie dan kata x manis sangat dan sedap. Next tempahan nanti Sakura akan try pavlova la pulak. Nikmati la gambar yang menggiurkan kan yer. 



No comments:

Post a Comment