Monday 28 October 2013

Skincerity - Luka Pisau

Sakura nie memng seorang kureng sikit berhati-hati bila memasak. Biasanya ade jer adegan yang x dikehendaki. Antara adegan yang selalu terjadi adalah tangan kena hiris pisau. Kalau dulu tangan terhiris biasanya Sakura memang letak minyak gamat jer. Lepas tue tunggu jer dia baik. Masalah yang akan dihadapi pula, tempat bekas kena hiris tue pulak ade kesan yang lama nak sembuh. Makan minggu la juga nak hilang

Tapi sekarang Sakura dah x kisah sebab ade Skincerity yang membantu. Bila tangan terhiris jer, Sakura kan sapu Skincerity untuk beberapa hari dan kesan terhiris pun hilang. Memang betulah yang Skincerity nie besifat antiseptik dan memulih. 

Kalau gatal-gatal sebab kena gigit nyamuk pun Sakura role Skincerity untuk hilangkan rasa gatal nak mengaru. Aci x. Memang la aci  sesangat dan rasa gatal tue pun hilang. Memang berbaloi pki Skincerity nie. Banyak kegunaan dan fungsi untuk masalah kulit. 

Sekarang nie Sakura tengah nak tunggu keputusan sample testimoni dari kawan Sakura yang mana anak dia kena ekzema. Harap Skincerity nie membantu melegakan perasaan makpaknya yang risau pasal ekzema anaknya. Mana x risau, baby lagi belum setahun pun umurnya. Budakk kalau kena ekzema mesti mengaru. Dan bila terlebih mengaru berdarah pula tempat ekzema tue. Sudahnya kena pakaikan sarung tangan. Ade ape-ape cerita baik dan buruknya, akan Sakura kongsikan yer.

*Bagi urusan pembelian produk SKINCERITY, mohon mengikuti langkah di bawah

1. Pelanggan diminta SMS/call no 013 3952209 utk bertanyakan stok atau pertanyaan produk

2. Maklumbalas akan dihantarkan berserta no akaun pilihan (maybank @cimb). Sertakan juga alamat penerima juga.

3. Pelanggan diminta untuk bank-in dan setelah bank-in. Fowardkan sms notification ke 013 3952209

4. Urusan penghantaran akan dibuat setiap hari jam 1.00 petang, Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad penghataran akan dibuat pada hari Isnin dan akan menerima no tracking utk pelanggan

5. Produk akan dihantar dan diterima oleh oleh pelanggan melalui POS LAJU 

6. Sekiranya Sakura tidak dapat menghantarnya segera, pelanggan hanya diminta untuk membayar apabila penghantaran dapat dibuat.


No comments:

Post a Comment