Monday 7 October 2013

Skincerity- Tangan Rosak



Banyak cerita yang dikongsikan bersama tapi belum sempat nak mengarang. Berselirat ayat dan idea. Yang x berselirat cuma citer SKINCERITY jer. Yang nie terus dan x berbelit. 

Bebaru nie Sakura pki Skincerity kat kawasan tapak tangan dan jari. Almaklumlah selalu jadi pencuci baju dan pinggan mangkuk yang berjaya kat rumah. Masalah dengan membasuh nie, kulit akan jadi kesat sebab penggunaa/ terdedah dengan bahan pencuci yang beasid. 

Sekarang nie, Sakura x payah nak susah hati mencari losyen yang cepat berkesan utk melembutkan tangan. Sebabnya dah ade SKINCERITY. Just role masa nak ti do kat tempat yang kesat. Biarkan kering. G tidor. Esk pagi bangun tido cuci tangan. Senang dan tangan pun jadi lembut. Memang sangat berkesan Sakura guna. 

Kat tepi kuku pun dah berkurangn kulit keras yang ade. Memang seronok pakai SKINCERITY nie. masalah kulit kering dan kesat kat tangan memang sangat berkesan. X rugi melabur beratus kalau ia boleh digunakan utk mengatasi banyak masalah kulit.  

Pengguna  SKINCERITY pun semakin hari semakin bertambah. Ramai yang terpikat dengan keajaiban yang diberikan. X rugi membuat pelaburan.Barang baik kena kongsi bersama supaya semua orang pun dapat manfaat. Cepat jangan lepaskan peluang yer.




**Bagi urusan pembelian produk SKINCERITY, mohon mengikuti langkah di bawah

1. Pelanggan diminta SMS/call no 013 3952209 utk bertanyakan stok atau pertanyaan produk

2. Maklumbalas akan dihantarkan berserta no akaun pilihan (maybank @cimb). Sertakan juga alamat penerima juga.

3. Pelanggan diminta untuk bank-in dan setelah bank-in. Fowardkan sms notification ke 013 3952209

4. Urusan penghantaran akan dibuat setiap hari jam 1.00 petang, Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad penghataran akan dibuat pada hari Isnin dan akan menerima no tracking utk pelanggan

5. Produk akan dihantar dan diterima oleh oleh pelanggan melalui POS LAJU 

6. Sekiranya Sakura tidak dapat menghantarnya segera, pelanggan hanya diminta untuk membayar apabila penghantaran dapat dibuat.

7. Sebarang 'lock" harga juga dibenarkan dengan syarat anda membayar booking RM30 dan bayaran selebihnya apabila anda mahukan produk tersebut dihantar. 

No comments:

Post a Comment