Saturday 7 September 2013

Skincerity- Pembangunan Produk

Berminat untuk menggunakan produk SKINCERITY boleh call/msg Sakura di 013-3952209.


Kempen 'Harga MERDEKA' (16.08.2013-16.09.2013) hanya RM 230 termasuk postage. Harga biasa RM250.


(kalau nak amik stok melebihi 8 botol, harga istimewa akan diberikan)

 

Produk Skincerity nie telah dibangunkan dengan pembiayaan dari National Institute of Health (NIH) USA. untuk mendapatkan geran dari NIH nie, banyak kriteria yang perlu dipatuhi antaranya mestilah memberi manfaat kepada semua populasi (jantina, warna kulit, bangsa, etc). Selain tue yang paling penting produk tue mesti melepasi UJIAN TOKSIN. Nie paling penting sebab product yang nak dibangunkan mestilah tidak memudaratkan semua populasi. Kiranya produk tue mestilah universal untuk semua. Pernilaian yang ketat akan dibuat oleh pakar di NIH. Pakar tersebut adalah terdiri dari saintis, physician dan pakar berpengalaman dalam biomedical. Mereka nie sangat berpengalaman dan mampu menguji dan menilai potensi produk yang bakal dibangunkan . Produk nie diuji di US sebab di US mempunyai populasi yang sangat besar yang boleh menjadi kajian mereka. Ade orang Barat, Asia, Europe, China, India juga. Bila ujian nie lepas dan mendapat kepercayaan, maka geran penyelidikan dan pembangunan produk diberikan untuk meluaskan dan memasarkan produk nie. Sebab tue lah produk menggunakan kepercayaan "All In One Solution".

Testimonial 

Sakura pernah cerita yang tumit Sakura ade masalah kekeringan. Selepas guna Skincerity, masalah tue dah dapat diatasi. Boleh dikatakan perubahan tue seperti gambar nielah. Sekarang nie Sakura cuma role kat tumit untuk seminggu 2 kali jer. Tue untuk pastikan yang masalah tumit x berulang. X payah pki tiap2 hari. Masa memula dulu memang pki tiap2 hari (nie untuk seminggu jer) dah lepas tue seminggu 2 kali jer. Nak jimat punya pasal. Tapi x berjimat sangat pun sebab banyak lagi tempat lain yang nak dibaiki. 

 

**Bagi urusan pembelian produk SKINCERITY, mohon mengikuti langkah di bawah



1. Pelanggan diminta SMS/call no 013 3952209 utk bertanyakan stok atau pertanyaan produk 

2. Maklumbalas akan dihantarkan berserta no akaun pilihan (maybank @cimb). Sertakan juga alamat penerima juga.

3. Pelanggan diminta untuk bank-in dan setelah bank-in. Fowardkan sms notification ke 013 3952209


4. Urusan penghantaran akan dibuat setiap hari jam 1.00 petang, Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad penghataran akan dibuat pada hari Isnin dan akan menerima no tracking utk pelanggan


5. Produk akan dihantar dan diterima oleh oleh pelanggan melalui POS LAJU

 

No comments:

Post a Comment