Monday 23 September 2013

Skincerity - Kulit Kering

Berminat untuk menggunakan produk SKINCERITY boleh call/msg Sakura di 013-3952209




Harga jualan Skincerity telah kembali kepada RM250. Maaf kepada yang terlewat mengikutinya. Sentiasa mengikuti entry Sakura untuk tidak terlepas promosi istimewa akan datang. Walau bagaimapun pelan pembeliaan jimat SKINCERITY adalah seperti berikut berkuatkuasa hari ini (sangat dialu-alukan untuk membeli beramai-ramai dalam satu pesanan):

Pembelian 1 botol = RM250 per botol
Pembelian 2 botol = RM240 per botol
Pembelian 8 botol = RM220 per botol
Pembelian 12 botol= RM200 per botol
Pembelian 16 botol = RM185 per botol

Harga adalah termasuk postage dan tiada urusan 'CASH ON DELIVARY (COD)' yang dibuat untuk urusniaga ini. Alhamdulillah setakat nie semua penghantaran telah sampai esok harinya atau selepas darinya bergantung kepada POS LAJU.


Minggu lepas Sakura telah menghadiri kursus di jabatan. Kursus tue buat kat luar pejabat. Memang biasanya Sakura akan menghadapi masalah kalau kursus kat luar nie sebabnya Sakura akan menghadapi masalah kulit kering dan mengelupas. Masalah tue akan berterusan untuk seminggu selepas pergi. Ini disebabkan tempat kursus tue Air-Cond yang mencapai tahap beku dan mandi dengan air suam. Biasanya memang redha jelah kulit pedih bila balik kursus. Bukan pedih sebab sun burn tapi sebab kesejukan melampau.

Tapi sejak menjadi teman rapat kepada SKINCERITY, masalah tue dah tiada sebab kulit Sakura dijaga oleh SKINCERITY. Tiada masalah kulit mengelupas dan kepedihan lagi. Sangat mujarab sebabnya siang memang kita terdedah dengan kekeringan kulit, malam sapu SKINCERITY, esok pagi kulit x mengelupas cuma rasa kasar sedikit. Lebih baik kasar sedikit dari mengelupas yer. Bila balik dalam 2 ke 3 hari, kulit dah kembali licin macam biasa. Memang syok sangat. Berbaloi dengan pelaburan RM250 tue. Setanding produk kecantikan kelas A++ dan sangat senang sebab satu produk.

Kalau SKINCERITY boleh untuk keadaan kesejukan melampau dan kekeringan melampau. Semestinya SKINCERITY sangat membantu untuk masalah sun burn. Bezanya, sun burn nie kulit jadi gelap. Tapi masalah pedih dan kekeringan masih boleh diatasi dengan pantas. Kulit gelap nie boleh dicerahkan dalam tempoh 2 minggu penggunaan berterusan.

Bebaru nie pun Sakura adalah mencuba letak kat bibir seperti syor pengguna SKINCERITY entry sebelum nie. Masak letak tue memang rasa pedih sebab bibir kering. Tapi 2 3 saat lepas tue, rasa pedih tue hilang. Esok paginya, Sakura cuci bibir. Memang sahih, bibir jadi pink dan macam pki lipstik. Memang lepas nie, kena buat seminggu sekali la nampaknya untuk bibir cantik. 



**Bagi urusan pembelian produk SKINCERITY, mohon mengikuti langkah di bawah

1. Pelanggan diminta SMS/call no 013 3952209 utk bertanyakan stok atau pertanyaan produk

2. Maklumbalas akan dihantarkan berserta no akaun pilihan (maybank @cimb). Sertakan juga alamat penerima juga.

3. Pelanggan diminta untuk bank-in dan setelah bank-in. Fowardkan sms notification ke 013 3952209

4. Urusan penghantaran akan dibuat setiap hari jam 1.00 petang, Isnin hingga Jumaat (Sabtu dan Ahad penghataran akan dibuat pada hari Isnin dan akan menerima no tracking utk pelanggan

5. Produk akan dihantar dan diterima oleh oleh pelanggan melalui POS LAJU 

6. Sekiranya Sakura tidak dapat menghantarnya segera, pelanggan hanya diminta untuk membayar apabila penghantaran dapat dibuat.

7. Sebarang 'lock" harga juga dibenarkan dengan syarat anda membayar booking RM30 dan bayaran selebihnya apabila anda mahukan produk tersebut dihantar. 




No comments:

Post a Comment