Wednesday 20 November 2013

Hot FM

Sedih jer tgk YT pasal hari terakhir Faizal Bin Ismail (FBI) di konti Hot FM. Dah hilang dah idea salah sorang penyumbang kekocahan pagi. Yelah hari ceria Sakura adalah bermula dengan kecoh Am Krew. Stesen utama selepas mendengar KL FM. Sakura hanya dapat dengar dari video yang diupload jer. Walau ape pun semoga berjaya kepada FBI dan terima kasih kerana menceriakan pagi Sakura selama ini. 

Ape yang mengkagumkan Sakura pasal FBI adalah dia menarik diri dari dunia yang popular semasa dia berada di puncak. Dengan beraninya dia mengundur diri bagi memastikan dia memberi imej bersih. Yelahkan hidup kita niekan umpama naik bukit. Mula-mula kita kat bawah, kemudian kita mendaki naik ke bukit sampai atas puncak dan kemudian kita turun semula ke kaki bukit di mana kita bermula. X ramai yang boleh buat macam tue tapi ade sorang lagi yang Sakura tahu dia buat macam adalah Tun Dr. Mahathir Mohamad. 

Orang-orang begini sakura boleh klasifikasi sebagai bijak dan berani. Dia tahu ape yang terbaik dalam hidupnya walau pun ade banyak peluang lain depan mata. Tapi dia memilih untuk mengundur diri bagi mencipta ruang yang lain. Boleh katakan yang mereka adalah orang 3% yang sentiasa akan berbeza dari kehidupan manusia biasa. 
 

pinjam Mr google

No comments:

Post a Comment