Saturday 28 January 2012

Gemersik Kalbu (Novel VS Drama)

Balik jer keje jumaat lepas (20.01.2012), tuan Faizal terus jer ajak g Alamanda nak beli barang. Tapi Sakura bercadang nak g malamnya tapi malam ada bola la pulak. So terpaksalah turutkan juga, lagipun sampai rumah baru jer jam 5.30 petang. Lepas solat Asar terus jelah keluar menuju Alamanda. Hehehe hati gembira untuk mencuci mata.  Bila barang yang dicari dah dapat dan selesai membayar, jam baru jer 6.30petang dan masih awal lagi.

Tuan Faizal pun decide singgah MPH. Nak tau ape yang dicari???? Novel Bicara Hati dan Gemersik Kalbu. Sakura pun turutkan jugalah dengan hati gembira. Wah, dah lama tak membaca nie! Bila, masuk jer MPH, terus jer nampak novel Gemersik Kalbu tapi Novel Bicara Hati tiada stock. Next month la nampaknya.

Setelah habis membaca novel nie, Sakura rasa drama bersiri lagi comel dan sangat dinantikan. Sebabnya idea yang ada pada drama dan novel ada perbezaan tetapi masih lagi ending yang sama. Jadinya peminat yang membaca novel akan teruja juga bila menonton drama. Memang tak rugilah membuat koleksi untuk novel nie. Sangat mengasyikkan!


Kita Minum dulu......gao dan lime@old town Alamanda

No comments:

Post a Comment