Thursday 16 October 2014

Bye Bye MidValley

Alhamdulillah selesai sudah urusan perpindahan barang dari MidValley ke bangunan baru Kompleks Kerja Raya 2 (KKR 2). Penat tp puas hati sebab semuanya dapat dipindahkan dengan lancar dengan pertolongan Allah jua. Semuanya perlukan kerjasama dari semua pihak dan team juga memang bagi komitmen yang terbaik. Urusan pindah barang tadi dari MidValley berakhir sebelum jam 5 dan selesai di KKR 2 jam 8 mlm. Semua bena yang dipindahkan kena rekod dan dimasukkan dalam kotak. Semua kotak yang ada ditanda dengan turutan nombor bagi memudahkan pengesanan kotak bila sampai kat sana.

Urusan mengemas cuma amik masa seminggu jer untuk team Sakura. Almaklumlah dah selesai asingkan dokumen aktif dan dokumen simpanan sebelum nak bawa ke ARKIB. Kalau dokumen simpanan, dah diurusakan ke tempat simpanan PRISM. Barang personal pulak tangungjawab memasing untuk simpan dalam kotak. Yang komputer pulak, kontraktor pengangkut yang bungkuskan. Tinggal bagi nombor jer.

Esok akan mula mengemas kat tempat baru pulak. Sayonara MidValley. Tempat yang best untuk cuci mata (senang nak shopping) tapi tempat yang susah nak makan bagi Sakura.

No comments:

Post a Comment