Thursday 1 May 2014

Hari Perkerja 2014

Selamat Hari perkerja kepada semua yang bergelar perkerja (bulan2 dpt gaji, walau jadi bos pun tetap dikira sebagai perkerja sbb dapat gaji). Sekejap jer juga, hari ni pun dah 1 Rejab. Tak lama dah nak puasa dan bulan mulia yang penuh berkat akan menjelma. Semoga kita semua ditakdirkan Allah untuk bertemu Ramadhan. Insa'Allah. 

Tak banyak yang Sakura dapat kongsikan pada tahun nie sebab kesibukan yang melampau dan tidak membenarkan coretan dibuat dengan aktif. Tahun yang penuh cabaran untuk memperbaiki diri dan menambah pengalaman kerja dan hidup. Semoga Allah memudahkan urusan ku hendakNya. 

Dalam otak nie banyak yang nak dikongsikan terutamanya bab berkaitan menjadi pengurus projek dan rekabentuk struktur. Sakura nak kongsikan agar ia menjadi satu inspirasi kepada mereka yang nak menceburkan diri dalam bidang yang Sakura terokai ni. Niatnya hanya untuk berkongsi kisah agar kebaikannya dapat ditambah baik lagi dan kelemahannya juga dapat diperbaiki serta kita sama-sama berkongsi cerita. Mungkin cerita anda lebih menarik dari Sakura dan Sakura boleh belajar darinya. Sharing is caring




No comments:

Post a Comment