Wednesday 7 December 2011

Bengkel ...oooo .....Bengkel.......

Pada masa Sakura menulis....Sakura melaksanakan tugas di luar kawasan. Luar kawasan yang nama lain berBENGKEL di tempat lain demi menyiapkan kerja yang memerlukan perhatian dan tumpuan serta kurang efektif dilaksanakan di pejabat kerana gangguan telefon dan mesyuarat.

Memang dari mula bekerja dulu, aktiviti berbengkel nie menjadi acara wajib tiap-tiap tahun. Dengan berbengkel, waktu bekerja kita akan dimaksimumkan sehingga tengah malam. Ada juga bengkel yang Sakura pergi, balik dari siapkan kerja adalah jam 4.30 pagi. Jadi jangan ingat pergi Bengkel kt luar hanya membuang masa dan duit. Tapi tenaga dan tumpuan telah di berikan sepenuhnya demi menyiapkan tugas.

Antara tempat-tempat berbengkel yang pernah Sakura pergi adalah Hotel Equatorial Cameron Highland (1 kali), Strawbery Park Cameron (1 kali), Pulau Pangkor (1 kali), Hotel De Palma Ampang (1 kali), Bukit Merah Lake Town Resort (1 kali), D Regency PD (1 kali), Thistle Hotel @Guoman PD (1 kali), Hilton JB (1 kali), Bayview Hotel Melaka (1 kali) dan terkini A'Famosa Resort.



Keseluruhannya, Sakura tidak beberapa gemar berbengkel kerana lebih letih dari waktu bekerja biasa. Tapi disebabkan tugas, Sakura laksanakan juga dengan rela hati. Dengan erti kata lain ,Sakura akan ber'enjoy' sebelum balik.

No comments:

Post a Comment